loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 41 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

از بیکاری خسته شده‌اید؟ پس پیشنهاد می‌کنیم برای وقت کشی سری به این سایت‌های جالب و بی‌مصرف بزنید تا بتوانید اوقات خوب و مفرحی را تجربه کنید.


Scrabble Zing
یک بازی قدیمی که بوی کیف و کتاب مدرسه می‌دهد.
این بازی نسخه تک‌نفره بازی تخته افسانه‌ای (legendary board game) است و احتمالا حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد. نحوه بازی به این صورت است که کاربر باید ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و در طول 5 دور، بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند (البته چنانچه به عضویت رایگان سایت در نیامده باشید تنها می‌توانید 2 دور از بازی را به پایان برسانید). حروف موجود در تخته کاربر در هر دور بازی مجددا از نو چیده می‌شوند پس لازم نیست که زحمت حفظ کردن حرف Q موجود در صفحه را به خود بدهید.
Scrabble Zing در کل بازی جالبی است و ساعت‌ها کاربر را پای بازی می‌نشاند.

آدرس سایت: tinyurl.com/scrabbleZing


Wellcome Collection
چنانچه به دنبال یک بازی درجه یک می‌گردید وب‌سایت Wellcome Trust Collection پاسخی است به این نیاز شما. آزمون‌های کوچک، بازی‌ها و اطلاعات جالب موجود در این سایت تحسین برانگیز است. همان‌گونه که گفته شد این سایت حاوی اطلاعات سودمندی است، این بدان معناست که بازدید از آن همان‌طور که در ابتدای مقاله ذکر شد چندان هم وقت‌گذرانی محسوب نمی‌شود.
برای آنکه حس یکی از مواد فروشان قرن 19 میلادی را تجربه کنید بهتر است برای یک‌بار هم که شده سری به بازی High Tea بزنید.


آدرس سایت: Wellcomecollection.org


Not Doppler
خواننده‌ای که این سایت را به ما پیشنهاد کرده، در توضیحات خود یادآور شده است که این بازی از چنان تنوعی برخوردار است که به هیچ وجه باعث خستگی فرد نمی‌شود.
در این سایت بسیاری بازی‌های جالب و رایگان دیگر هم وجود دارد که با جزئیات دقیق خود مخاطب را درگیر می‌کند. از جمله بازی جذاب آن می‌توان به Hungry Sumo اشاره کرد.


آدرس سایت: notdoppler.com


Cat Box
یک بازی ساده و در عین حال فریبنده: سطحی متشکل از دایره‌های توخالی (که برخی از آن‌ها به صورت نامنظم پر شده‌اند) در صفحه وجود دارد و گربه‌ای نیز در مرکز آن ایستاده است. در هر نوبت کاربر باید یکی از دایره‌ها را پر کند و به دنبال آن گربه، یک خانه به اطراف حرکت می‌کند. اما نکته مهم اینجاست که باید سعی کنید گربه را به دام بیندازید و آن را در میان فضای بسته از خانه‌های پر شده محصور کنید.
اما احتیاط کنید که این بازی می‌تواند اعتیادآور باشد.
شرکت Infinite Cat Project قرار است که خود قالب زمانی این بازی را تغییر دهد. در همان دقایق نخستین بازی کاربر با خود می‌گوید که این بار گربه را در دام می‌اندازم اما ناگاه به خود می‌آید و متوجه می‌شود که ساعت‌ها از آغاز بازی گذشته و همچنان در پی گربه بازی است.


آدرس سایت: Tinyurl.com/boxedcat

 

Jungle Dave
یک بازی احمقانه و در عین حال جالب. سبک گرافیک این بازی تا حدودی به نسخه اولیه Mario نزدیک است به این نحو که کنترل مردی که با تعداد پیکسل‌های پایین تصویر شده است در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و می‌تواند به اطراف بدود، از روی موانع بپرد یا از دیوارهایی که شبیه به سیم‌های گیتار برقی است بالا برود. در حقیقت کل داستان بازی همین است. اصلا مشخص نیست که داستان کلی بازی در مورد چیست اما در کل می‌تواند مخاطب را سرگرم نماید.


آدرس سایت: Tinyurl.com/jungleDave


British Library
به سختی می‌توان چنین سایت ارزشمندی را در زمره سایت‌های اتلاف وقت قرار داد اما این وب‌سایت که متعلق به کتابخانه ملی بریتانیا است می‌تواند کمک زیادی به پر نمودن اوقات فراغت کاربران بیکار دنیای مجازی کند. اما اگر پس از بازدید سایت بر اطلاعات‌ شما افزوده شد، بر ما خرده نگیرید.
کاربران این سایت همچنین می‌توانند به مجموعه گران بهایی از کتاب‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنند، همچنین می‌توانند اطلاعات و عکس‌های مربوط به جدیدترین نمایشگاه‌ها را از آن دریافت نمایند.


آدرس سایت: bl.uk


Neave
این سایت حاصل خلاقیت و ابتکار Paul Neave، طراح معروف است و امکانات جالبی دارد که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، مانند: توپ‌هایی که با ریتم موسیقی پخش شده توسط سیستم کاربر (یا صدای خود کاربر) بالا و پایین می‌روند و آسمانی که ستارگان آن صورت فلکی بالای سر کاربر را نشان می‌دهند و برخی نسخه‌های غیر رسمی بازی‌های سکه‌ای، همچون: Asteroid و Frogger.


آدرس سایت: Neave.com


Thing Magazine
این سایت در واقع نوعی مجله هنری محسوب می‌شود که به طراحی، تاریخچه، معماری و دیگر ویژگی‌های هنری اشیاء و مفاهیم آن‌ها توجه زیادی دارد. با این حال وبلاگ مربوط به این سایت از این هم گسترده‌تر بوده و حتی موسیقی پاپ، فناوری و دیگر حوزه‌های مربوط به آن را پوشش می‌دهد، برای مثال یکی از سوژه‌های این سایت، نمایش پروژه فردی است که قصد دارد در بازی سوخت اتومبیلرانی سفری به دور دنیا داشته باشد.
زمانی لینک‌های جالبی در این سایت پیدا می‌شد و این لینک‌ها نیز کاربران را به عکس‌ و مقالات ارزشمندی پیوند می‌داد. همان‌طور که گفته شد تعداد این لینک‌ها بسیار بالا بوده و بازدید از همه آن‌ها شاید ماه‌ها زمان می‌برد.


آدرس سایت: Thingsmagazine.net


Paper Plane
بازی Paper Plane را تا به حال افراد زیادی بازی کرده و به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. نحوه کار با این بازی بسیار ساده است و نیاز به هیچ‌گونه توضیحی ندارد. تنها کافی است با نشانگر ماوس خود هواپیمای کاغذی را گرفته و آن را پرتاب کنید.


آدرس سایت:  Tinyurl.com/PaperPlane


Red vs Blue
این بازی بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت و از جمله جذاب‌ترین، مجموعه‌های بازی اینترنتی است.
انیمیشنRed vs Blue  از نظر نوع گرافیک، الگوی کاراکترها و نوع گفتگو‌های میان بازیکنان شباهت بسیاری با بازی تیراندازی چند نفره Halo دارد و از9 مرحله جداگانه تشکیل می‌شود و برای پر کردن وقت بهترین گزینه است.

منبع: 

https://itresan.com/197/%d8%af%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%a8%d9%8a%d9%83%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 4,573
  • بازدید کلی : 16,819