loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 26 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

تیک ابی اینستاگرام جزو مواردی است که به همه کسان تعلق نمی‌گیرد. این تیک سرشناس برای افراد خاصی در عقیده گرفته می‌شود و داشتن آن اختیاری نیست. بلکه اینستا با پروا به یک سری موارد ویژه تشخیص می‌دهد که چه فردی باید این تیک را داشته باشد. مزایای تیک آبی اینستاگرام این است که می‌توان یک یپج ریشه-بن-بیخ و فیک را به راحتی از هم تشخیص عدل و فرد موردنظر در اینستا را پیدا کرد. احتمالا لغایت به حال تجربه کرده‌اید که با سرچ اسم یک شخص مشهور، شمار زیادی پیج نمایان می‌شود.

خب تیک آبی کنار نام اینستاگرام در همین قسمت به کمک ما می‌آید و صفحه اصلی برند یا سلبریتی مورد نظر ما را نمایان می‌کند. اگر الی به حال در این باره اطلاعی نداشته‌اید و در صدد بوده‌اید که چنین قابلیتی را برای خودتان ایجاد کنید، باید بگوییم که دشوار اشتباه می‌کرده‌اید. اینستاگرام بر پای بست، قوانین و ضوابطی که دارد، این تیک را به افراد خاصی گزین کردن می‌دهد.

البته تیک آبی اینستاگرام رایگان است و نیاز نیست مبلغی برای داشتن آن به اینستاگرام پرداخت کنید؛ ولی رعایت یک سری موارد برای دست‌یابی به آن لازم است. متاسفانه افرادی هستند که با روش‌های نه چندان جالب همانند کپی تیک آبی اینستاگرام و … اقدام به داشتن این علامت دوست‌داشتنی می‌کنند. ولی آیا این روش‌ها تاثیر گذار است؟ با من در ریوند به اتفاق باشید الی با ترفند اخذ تیک آبی اینستاگرام به چهره کاملا صحیح و بنیادی آشنا شوید.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

می‌خواهید بدانید که تیک ابی اینستا چیست ؟ خب ما به شما همه چیز را در این باره می‌گوییم. اینستاگرام با وجود ۱ میلیارد کاربری که دارد، یک کشور که نه! یک قاره کبیر محسوب می‌شود. کسان بی‌شماری از هر قشر، نژاد و جنسیت در این دنیای عظیم فناوری فعالیت می‌کنند. برای اینکه این افراد به طور پیوسته از این فضا استفاده کنند، روز به روز آپدیت‌های جدیدی منتشر می‌شود. یکی  از این موارد فعال کردن تیک آبی اینستاگرام است.کار کردن راحت با اینستاگرام و امکان استفاده از این محیط‌ برای کل افراد، مایه شده‌است که صفحه‌هایی فیک و تقلبی از کسان مشهور ایجاد شود. افرادی که به تعقیب حاشیه هستند و نمی‌خواهند فعالیتی سالم و شخصی در اینستا داشته باشند، آغاز به ساخت اکانت‌های تقلبی از افراد نامدار می‌کنند. این افراد، بازیگران، خواننده‌ها، کمدین‌ها، ورزشکاران و … را انتخاب می‌کنند و صفحاتی تقلبی به اسم آن‌ها می‌زنند.

 

مزایای تیک آبی اینستاگرام ریوند

 

حتی مواقعی بوده‌است که اکانت تقلبی یک فرد مشهور اغلب از اکانت واقعی او فالوور داشته‌است. احتمالا برای شما هم پیش آمده‌است که اسم فرد مشهوری را سرچ کنید و با تعداد زیادی صفحه که مشخص نیست کدام یک راستین هستند روبه‌رو شوید. در این موقع اینستاگرام به یاری شما خواهد آمد و به همین علت است که اینستاگرام دست به اقدام جالبی زده‌است.

تیک ابی اینستاگرام (Verified Badge) علامتی است که در کناره اسم کاربری فرد، برند یا کمپانی قرار می‌گیرد و نشان‌دهنده اصالت آن پیج است. این علامت تنها به خاطر معرفی پیج اصلی است و قابلیت ویژه دیگری ندارد. البته مشخص است که افرادی که این تیک را به دست می‌آورند بسیار شاد می‌شوند. ولی لازم است بگوییم که این تیک به جز پرتو اصالت، هیچ فایده خاصی ندارد. در پیوستگی شیوه اخذ تیک آبی اینستا را تعلیم می‌دهیم.

 

تیک آبی اینستاگرام به چه کسانی داده می‌شود؟

قانون مشخص و خاصی برای دریافت تیک آبی هستی ندارد. به راستی نمی‌توان گفت که این موارد ویژه جزو قوانین اخذ تیک آبی هستند. اما می‌توان از آن‌ها برای گرفتن تیک کاربرد کرد. طبق این ادعا، افراد معروف، سازمان‌ها، شرکت‌ها و برندها می‌توانند این نشان را گرفتن کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، خرید تیک آبی اینستاگرام از بازار سیاه و با دادن هزینه امکان‌پذیر است. اما آیا این شغل درست است؟

به طور نمونه شدنی است با چرخیدن در صفحات گوناگون اینستاگرام دیده باشید که صفحه‌ای با داشتن چندین میلیون فالوور هنوز تیک آبی ندارد؛ اما فردی که کمتر از ۱۰ هزار فالوور دارد، صاحب یک تیک آبی خوشرنگ شده‌است. اگر به راستی برایتان مهم است که این تیک را اخذ کنید، راه‌هایی برای گرفتن آن وجود دارد. البته ما تیک آبی اینستاگرام فیک را پیشنهاد نمی‌کنیم. بلکه با رعایت موارد گفته شده در پیوستگی این نوشتار می‌توانید تیک خویش را داشته باشید.

 

تیک آبی اینستا چیست دریافت کنیم؟

مهم‌ترین اصل برای اخذ این علامت، داشتن اعتبار است. به طور مثال افرادی که حائز تعداد زیادی صفحه فیک هستند، این تیک را دریافت می‌کنند الی قابل تشخیص باشند. داشتن اعتبار در اینستاگرام و اخذ تیک آبی شرایطی دارد که در پیوستگی ذکر می‌شود.

 

۱٫ دارای فالوورهای بسیار زیادی باشید!

گرفتن تیک با داشتن فالوورهای مختصر هم امکان‌پذیر است. چنین افرادی معمولا بسیار سرشناس یا مهم هستند. ولی برای اینکه بتوانید تیک آبی را تصاحب کنید، بهتر است تعداد زیادی فالوور داشته باشید. این مورد شانس شما را زیاد بسیار می‌کند. بسیاری از بلاگرها و اینفلوئنسرها در ابتدا کسان مهمی نبودند.

اما به خاطر شهرت و بسیار شدن کاربرانشان، تیک آبی اخذ کردند. فلذا از راه‌های مختلف برای داشتن تعداد زیادی فالوور کاربرد کنید. البته داشتن فالوور فیک فایده‌ای ندارد؛ زیرا اینستاگرام باهوش‌تر از این حرف‌ها است. از راه‌های صحیح مثل تولید محتوای مفید، رعایت قوانین اینستاگرام و … می‌توانید به زودی زود فالوورهایتان را افزایش دهید.

 

۲٫ تکاپو زیاد، لازمه اخذ تیک آبی اینستاگرام

یکی از پایه ها مهم برای گرفتن این علامت، تکاپو پیوسته است. نمی‌توانید دست روی دست بگذارید و بدون اتمام هیچ کاری منتظر گرفتن تیک آبی باشید. به طور مثال نباید پست‌هایتان را دیر به دیر آپلود کنید و فعالیتتان به قراردادن یا استوری اندک شود. اینستاگرام برای دادن تیک آبی به کار و جنبش همیشگی هم توجه می‌کند. داشتن تعامل با کسان دیگر، کاربران پیج خودتان و … هم در اخذ تیک آبی کارایی دارد. برای رسیدن به موفقیت و شهرت بسیار در اینستاگرام، احتیاج به تعامل گسترده و مفید در این محیط‌ دارید.

 

 

۳٫ از انجام کارهای نادرست و هنجارشکن امتناع کنید!

یکی دیگر از مواردی که برای گرفتن تیک ابی اینستاگرام لازم است، رعایت قوانین در گستره سلامت رفتاری و عملکرد است. منش خویش را به زیبایی در این محیط‌ اثر دهید و از توهین، کارهای منفی و تاب به ‌هنجار خودداری کنید. اینستاگرام همگی این موارد را رسیدگی می‌کند و اگر توسط کاربران زیادی ریپورت شوید، شانس خویش را برای اخذ تیک آبی از دست می‌دهید. روی پست‌هایی که منتشر می‌کنید، پیامد در مساوی طرفدارانتان، رعایت قوانین اینستا و … دلنازک باشید. چه به پیگیری تیک آبی باشید و چه نه، قوانین اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی را رعایت کنید الی دنیای زیباتری در کناره هم تجربه کنیم.

 

۴٫ تکاپو رسمی داشته باشید!

داشتن یک بیوگرافی رسمی و حرفه‌ای کمک شایانی به دریافت تیک آبی می‌کند. به راستی همانطور که در دنیای حرفه‌ای خارج با جامه رسمی کار و جنبش می‌کنید، باید صفحه خود را هم رسمی و معتبر کنید. بدین منظور از قرار دادن آدرس وب‌سایت یا دیگر لینک‌ها همانند فیسبوک و توئیتر غافل نشوید.

همچنین آدرس اینستاگرام و فیسبوک خود را به متصل کنید. حتی می‌توانید اکانت توئیتر خود را هم به اینستاگرام وصل کنید. اکانت خویش را به بیزنس اکانت تبدیل کنید و گزینه see translation را فعال کنید. سپریدن این کارها شانس شما را برای گرفتن تیک آبی بالا می‌برد. این موارد شما را یک فرد واقعی و حرفه‌ای اثر می‌دهد و اینستاگرام را ترغیب به دادن تیک آبی می‌کند.

 

تیک آبی کنار اسم تیک ابی اینستاگرام ریوند

 

۵٫ از انجام کارهای نادرست و هنجارشکن خودداری کنید!

یکی دیگر از مواردی که برای اخذ تیک ابی اینستاگرام لازم است، رعایت قوانین در گستره سلامت رفتاری و عملکرد است. منش خویش را به زیبایی در این مکان نشان دهید و از توهین، کارهای منفی و طاقت به ‌هنجار پرهیز کنید. اینستاگرام تمامی این موارد را بررسی می‌کند و اگر بدست کاربران زیادی ریپورت شوید، بخت خود را برای دریافت تیک آبی از دست می‌دهید. روی پست‌هایی که منتشر می‌کنید، واکنش در مساوی طرفدارانتان، رعایت قوانین اینستا و … دلنازک باشید. چه به دنبال تیک آبی باشید و چه نه، قوانین اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی را رعایت کنید الی دنیای زیباتری در ساحل هم تجربه کنیم.

 

۶٫ منظور قرار دادن آدم‌های معروف!

گرچه به دست آوردن چنین موقعیتی مشکل است، اما به هیچ عنوان نشدنی-ناشدنی نیست. می‌توان از راه‌هایی مشابه منشن شدن توسط سبلریتی‌ها، تبلیغات توسط پیج‌های با فالوورهای بسیار و … به این منظور دست پیدا کرد. البته اگر افرادی که تبلیغ شما را اتمام می‌دهند خودشان دارای تیک آبی باشند، بخت شما بیشتر هم خواهد شد. فلذا از تبلیغات غافل نشوید. حائز هر کسب و کاری که هستید و هر نوع هنر و فعالیتی که انجام می‌دهید، تبلیغات را فراموش نکنید.

 

۷٫ خویش را جهانی کنید!

این تقدیر مثل یک معجزه عمل می‌کند و قطعا پاسخ خواهد داد. البته از سایر مرحله‌ها دشوارتر است. می‌توانید از راه‌هایی تاثیر گذار و نه چندان جالب و حرفه‌ای برای جهانی شدن کاربرد کنید. به طور مثال افرادی مانند دنیا جهانبخت که با ساختن حاشیه چند میلیون فالوور جذب کرده‌اند و هم‌اکنون یک تیک آبی خوشگل در ساحل نام کاربری خویش دارند.

ما این طریق را رهنمود نمی‌دهیم. راه‌هایی حرفه‌ای هم برای رسیدن به سرتیتر خبرگذاری‌های جهانی وجود دارد. کافی است کاری متفاوت و جالب انجام دهید و با انتشار آن، سعی در جلب توجه جهانی کنید. چکیده روش‌های درست زیادی برای رسیدن به تیک ابی اینستاگرام هستی دارد و جهانی شدن با دلقک‌بازی و انداختن نام خود بر راز زبان مردم، شغل جالبی نیست.

 

 

۷٫ اینستاگرام را ساده مرد بزنید!

البته این عنوان اصلا جالب نیست!! اما نتوانستم اسم دیگری برای آن پیدا کنم! این راه کمک می‌کند که اینستاگرام شما را به عنوان یک اکانت مهم تلقی کند. اما راه آن چیست؟ بس است چند اکانت فیک به اسم خودتان بسازید و اینستاگرام را ترغیب به دادن تیک آبی کنید. البته این تقسیم جزو مراحل واپسین،انجام است و زمانی که شما دارای فالوورهای زیادی شده‌اید.

می‌توانید هم صفحات تقلبی و هم شماری فن پیج بسازید تا اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد یا برند سرشناس شناسایی کند. البته باید حواستان باشد که با استفاده از همان شماره، ایمیل یا گوشی که اکانت اصلی خویش را ساخته‌اید این پیشه را نکنید. زیرا هوش مصنوعی اینستاگرام زرنگ‌تر از این حرف‌ها است و خواهد فهمید. از آی‌پی‌های مختلف برای این پیشه استفاده کنید تا اینستاگرام به شما شک نکند.

 

۸٫ فرستادن نامه به اینستاگرام و تقاضا تیک آبی!

پس از تمام این کارها، می‌توانید درخواستی برای اینستاگرام بفرستید. البته نباید در نامه به طور روشن به تیک آبی اشاره کنید. یک نامه رسمی به زبان انگلیسی و با رعایت تمام قوانین گرامری، نامه‌نگاری و … بنویسید و آن را به آدرس اینستاگرام ایمیل کنید. درخواست کنید که شما را از اکانت‌های جعلی و تقلبی متمایز کنند و روشن است که راه‌حل این موضوع، دریافت تیک آبی اینستاگرام است. در این چهره به راحتی تیک خود را خواهید گرفت. اگر در سری نخست پاسخی اخذ نکردید غمگین نشوید و مفتوح هم تقاضا خود را تکرار کنید. مراحل این شغل را در پیوستگی ببینید.

 

گرفتن تیک آبی اینستا دریافت تیک آبی اینستاگرام rivand

 

جمع‌بندی

این موضوع مهم را در نظر بگیرید که دریافت تیک آبی منوط به داشتن اعتبار و فالوورهای زیاد است. حتما برای پیج خویش برنامه‌ای حسابی در عقیده بگیرید و با کسب اطلاعات کافی در مورد اینستاگرام و راه‌های پیشرفت در آن، به تولید محتوای ارزنده و مفید بپردازید. این جستار را فراموش نکنید که در حال حاضر گرد از مهم‌ترین اصول برای کامیابی در این شبکه، داشتن محتوایی متفاوت، جذاب و مفید است. از کپی کردن و دنباله روی کردن از سایرین دست بردارید و خلاقیت خویش را به کار گیرید. از خرید فالوور خودداری کنید و برای دریافت تیک آبی دست به هر کاری نزنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 4,865
  • بازدید کلی : 17,111