loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 31 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

چرا باید به آنالیز اینستاگرام اهمیت دهیم؟

وجود بیش از ۲۵ میلیون اکانت بیزنس و ۲۰۰ میلیون بازدید روزانه از این اکانت‌ها؛ فرصتی برای کسب و کارهاست که نمی‌توان به سادگی متعلق به چشم پوشی کرد.

با این حال، اگر نمی‌دانید چه کسانی پروفایل و یا تبلیغات شما را می‌بینند، چگونه می‌خواهید با تکاپو در اینستاگرام بر مخاطبان تاثیر بگذارید؟ بعد در این چهره وقت قراردادن یا برای ارسال پست در اینستاگرام وقت هدر دادن است.

اگر به طور مرتب اینستاگرام خویش را آنالیز و ارزیابی نکنید :

• گزینش اشتباه بیننده هدف

• ارسال بیش از کران محتوا (یا ارسال کمتر از کران لازم محتوا)

• هدایت بازدیدکنندگان نامرتبط به وبسایت شما

• ارسال درونمایه در ایام و ساعت‌های بدون بازدهی (غیر بهینه)

• از دست دادن فرصت برای بالا بردن نرخ تعامل در کامنت و یا استوری

این تنها یک فهرست کوتاهی از کارهایی است که اگر به طور منظم غرق در دیتا های اینستاگرام شوید، بهتر می‌توانستید انجام دهید.

 

اطلاعاتی که می توانید از داده ها توسط آورید به شما در کاربرد بهینه از این پلتفرم کمک می‌کند؛ الی ارزش اکثریت را برای بازرگانی خود کسب کنید، این می تواند اینستاگرام را به یکی سایر از اجزای حیاتی راهبرد بازاریابی آنلاین شما تبدیل کند.

5 ابزار برای سپریدن آنالیز اینستاگرام در سال 2020 شامل نگه داشتن حساب اینستاگرام شما بصورت کارآمد و بهینه شده، می تواند چالش برانگیز شود. هر از چند گاهی به عقیده می رسد که شما در حال جنگ و چشم وهمچشمی با افراد پنهان و ربات هایی هستید که به عنوان بهترین اخ آنلاین خود انتخاب کرده اید! و به خاطر بحران های ابقاء در الگوریتم اینستاگرام مجبور به حفاظت آنها هستید.

 

یک روش برای رویت نحوه عملکرد حساب اینستاگرام شما، اتمام یک حسابرسی در اینستاگرام است و ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای کمک به مدیریت اینستاگرام خویش بهره‌گیری کنید. اینستاگرام مرتبا ویژگی های جدیدی را اضافه می کند و شیوه های پیش روی پیشه را تغییر می دهد. بخشی از مدیریت اینستاگرام شما باید این باشد که با تغییراتی که اینستاگرام ایجاد می کند، به روز شوید.

 

ما در مقاله های سایر در باره چگونگی اجرای مدیریت اینستاگرام به تفصیل نوشتیم، که در زیر چکیده می کنیم. اگرچه بخش اعظم این پروسه مستلزم بررسی ریزبین استفاده شخصی از اینستاگرام شماست، طیف وسیعی از ابزارهایی که می توانید برای رسیدگی بهتر حساب خویش و تصحیح هر مشکلی که شدنی است داشته باشید، وجود دارد. ابزارهایی برای کمک به شما در اجرای آنالیز اینستاگرام هستی دارد.

نگه داشتن رتبه حساب اینستاگرام می تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ابزار مجانی یا ارزان هستی دارد که می توانید از آنها برای ساده کردن روند آنالیز بهره‌گیری کنید.

 

Iconosquare

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

محصول کامل Iconosquare یک بستر قدرتمند تجزیه و تحلیل، مدیریت و برنامه ریزی برای برندها و آژانس ها است. Iconsquare یک حسابرسی رایگان در اینستاگرام ارائه می دهد الی به مردم کمک کند حساب های خود را تجزیه و تحلیل کنند. می توانید اینستاگرام خود را به آن وصل کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید لغایت یک رسیدگی مجانی برای شما ارسال کنند که به شما می گوید کجا می درخشید و کجا احتیاج به بازبینی دارید. این ابزار، کار و جنبش حساب شما را ارزیابی می کند که پست های شما چگونه بهینه شده اند.

 

HypeAuditor

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

HypeAuditor ابزاری عمیق است که می توانید برای تحلیل اکانت های اینستاگرام و YouTube خود استفاده کنید. بسته به اندازه و احتیاج شما سه طرح ارائه می دهد. یگانه از این طرح ها یک برنامه رایگان است که اطلاعات محدودی را در باره حساب مرتبط خویش در پسندیدن شما پیمان می دهد.

 

Socialbakers

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

ابزار مجانی موشکافی اینستاگرام! خویش را به عنوان یک پلت فرم یکپارچه بازاریابی رسانه های اجتماعی توصیف می کند که یک گذرگاه حل برای بازاریابی کل رسانه های اجتماعی شما ارائه می دهد. می توانید از پلت فرم این برنامه برای موشکافی مخاطبان، شغل با اینفلوئنسر، محتوا، انتشار و برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و معیارها و مدیریت کلی فالوورها بهره‌گیری کنید.

آنها یک آلت موشکافی رایگان اینستاگرام را برای هر دو پروفایل شخصی و تجاری ارائه می دهند. و احصاء را در باره دوست داشتنی ترین پست های اینستاگرام شما به شما می دهند، پس می توانید موفقیت خویش را پیگیری کنید، و بدانید که چه چیزی مخاطبان شما را اغلب درگیر و علاقه مند می کند.

 

Union Metrics

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

این دست موزه یک بررسی مجانی در اینستاگرام ارائه می دهد. آنها بهترین راهبری ها را در باره بهترین سررسید ارسال برای مخاطبان اینستاگرام، بهترین هشتگ برای استفاده، گونه ها پست هایی که باید اغلب از آنها کاربرد کنید (و مواردی که باید از تکرار خودداری کنید) به شما می دهند.

این دست موزه با اینستاگرام وابستگی پایدار می کند لغایت 30 روز آخر کار و جنبش در حساب شما، از آنگونه پست ها و بهترین پیروان شما را باره موشکافی قرار دهد لغایت بصیرت های کلیدی در باره روش درمان حساب کاربری را به شما ارائه دهد.

 

مانند بسیاری از ارائه دهندگان ابزار، Union Metrics خدمات گسترده تری را ارائه می دهد، از جمله: تجزیه و تحلیل، بازرسی و گزارش در بازاریابی اجتماعی شما را سپریدن می دهد.

می توانید از Union Metrics برای بازبینی بر تمام پروفایل های اجتماعی خویش (توییتر، اینستاگرام و فیس بوک) استفاده کنید لغایت دقیقا شیوه عملکرد محتوای خویش را بیاموزید. در ضمن می توانید تمام مکالمات اجتماعی که برای شما مهم است را بازرسی و تحلیل کنید.

 

Phlanx

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

طیف وسیعی از ویژگی ها را برای اجرای بازاریابی شما ارائه می دهد.  بدیهی است، شما می توانید اکانت اینستاگرام خویش را وارد کنید لغایت ببینید چقدر موثر است.

اگرچه می توانید ماه نخست خود را به صورت مجانی خدمات دریافت کنید، اما اگر می خواهید از تمام قابلیت های Phlanx بهره‌گیری کنید ، می توانید یک پنل (از 25 دلار – 50 دلار در ماه) خریداری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 493
  • بازدید سال : 4,834
  • بازدید کلی : 17,080