loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 37 چهارشنبه 14 اسفند 1398 نظرات (0)

طراحی سایت فروشگاهی باعث رشد سوداگری شما خواهد شد. در طراحی سایت فروشگاهی می بایست بر اصول سئو و بازاریابی آنلاین تمرکز گزیده تر ای داشت.

اگر شما در طراحی سایت فروشگاهی تان به غیر از زیبایی به عوامل  مهم تری که مایه برپایی ترافیک سایت و افزایش بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری هستید سئوکار بهترین گزینه است.

طراحی سایت فروشگاهی

 

بیایید راستگو باشیم: شما می دانید که این ایام یک تارنما بزرگ موجب تفاوت در کسب و کار تان خواهد شد.

 

اگر شما محصولاتی دارید که قصد معرفی آنها به دیگران را دارید بی گمان بهترین مسیر برای تبلیغ و عرضه آن ایجاد و طراحی سایت فروشگاهی است.به همین دلیل است طراحی تارنما فروشگاهی و بازاریابی تارنما ها اهمیت زیاد بالایی پیدا کرده اند.

 

طراحان کمپانی سئوکار سایت فروشگاهی شما را با اصول بازاریابی دیجیتال  طراحی می کنند که از کل جوانب از آنگونه طراحی، مطالب ،ساختار و عملکرد اطمینان خاطر را برایتان به ارمغان می آورند و شما تفاوت را به طور چشمگیر مشاهده خواهید کرد.

 

سایت فروشگاهی می تواند فارغ از بزرگواری یا کوچکی کسب وکارتان مناسب شما باشد. فقط کافیست که شما محصولاتی برای فروش و عرضه داشته باشید آنوقت با طراحی سایت فروشگاهی زیبا و بنیادین که منطبق بر اصول بازاریابی آنلاین و سئو باشد به کسب و کارتان رونق دهید.

 

طراحی سایت فروشگاهی در مقایسه با سایر سایت ها

یک وب سایت طراحی شده برای شرکت  صرفا جهت ایجاد حسن نیت مشتری وبه علاوه اطمینان از فروش محصولات به طور سر راست است درحالیکه منظور از راه اندازی و طراحی تارنما فروشگاهی تعامل با مشتریان به قصد جنبش آنها را به یک خرید  نزدیک  تر است. 

در واقع یک سایت فروشگاهی حائز ویترینی است که محصولات را به همراه بها و جزئیات به معرض دید عموم می گذارد و از آنجایی که محصولات بسیار گوناگون هستند و ممکن است دائما در حال تغییر بها باشند لازم است که هر روز به این موارد رسیدگی شود و اینجاست که طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد که به آسانی بتوان آنرا مدیریت رو کرد و مدیر سایت در این مسئله با سختی روبرو نباشد.

در شناسایی محصولات سایت فروشگاهی باید کوچکترین و جزئی ترین موارد را نیز یادآورشد الی مشتری با دیدی باز واطمینان از خرید به برگزیدن بپردازد.

از تفاوت های دیگر طراحی سایت فروشگاهی در سنجش با سایت های دیگر آماردهی جامع آن است. در سایت فروشگاهی شما قادرید آمارگرفتن روزانه ،هفتگی،ماهانه و سالانه فروش محصولات را اخذ کنید و آنها را با هم مقایسه و بررسی کامل کنید.

ویژه گی های تبلیغاتی در طراحی تارنما فروشگاهی

ویژگی های هر سایت با توجه به احتیاج فروشگاه و گونه محصولات متفاوت است در پیوستگی به برخی خاصیت های مورد بیچارگی سایت فروشگاهی اشاره می کنیم

 

وب سایت شما نیاز به بهینه سازی و تبلیغات کارساز جهت کامیابی اغلب خواهد داشت. سئوکار با بهترین متخصصان سئو سایت فروشگاهی شما را از ابتدا با اصول سئو طراحی خواهد کرد تا گام های سریعتری برای شناساندن خویش به مشتریان بردارید. ما از همه ابزارهایمان برای رشد کسب و کار شما استفاده خواهیم کرد. از ویژگی های تبلیغاتی سایت تان ایجاد پنل مجانی اس ام اس انبوه و تبلیغاتی است.

 

معماری طراحی وب سایت فروشگاهی

برخی از گسترش دهندگان تارنما طراحان گرافیک بزرگواری هستند که با چیرگی تمام به کدنویسی می پردازند. دیگران برنامه نویسان ابهت اند که می توانند طراحی را انجام دهند.

 

در سئوکار ما یک تیم از کارشناسان متبحر در کل گویه های توسعه وب سایت (طراحی گرافیک، کدنویسی، استراتژی طراحی سایت و ....) را احد هم آوردیم  که با ترکیب چیرگی های  فردی خویش  معماری بی نظیری در طراحی سایت فروشگاهی شما به وجود خواهند آورد که در بالاترین سطح به رشد سوداگری شما کمک می کنند.

 

امکانات بایسته در طراحی سایت فروشگاهی

سئوکار یک فهرست از تمام ویژگی های لازم برای تاسیس و طراحی وب سایت فروشگاهی را به شما ارائه می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند با پنل مدیریتی ساده برای وب سایت

ارائه یک تجربه خرید بزرگ

ایجاد پرداخت آنلاین ایمن

استفاده از تم های چیره دست وب سایت

مدیریت تصاویر و فیلم ها

واردات و عرضه محصولات به بازار

انتشار به هر سرور و شروع به فروش

طراحی سایت واکنش گرا

قرار دریافت در بالاترین فضا موتورهای جستجو "گوگل"

·افزایش فروش محصولات با  تخفیف

تبدیل مشتریان به اعضای وفادار وب سایت

مراقبت از تحویل محصولات خریداری شده

اتصال به سیستم حسابداری سایت  و سیستم آمارگیری جامع و دقیق

پیگیری نتایج تبلیغات محصولات

اخذ نمایندگی فروش محصولات

مدیریت سفارش محصولات از هر نقطه و مکانی

ایده آل برای کسب وکارهای کوچک و کبیر به طور یکسان

تنظیم کسب و کار شما در سطح بین المللی

به دست آوردن توان اغلب از راه شرکای جدید

100٪ گارانتی برگشت پول در صورت نارضایتی از محصول

راه اندازی تالار گفتگوی مشتریان

ارتباط با مشتری و راه اندازی سیستم مدیریت crm

در صورت احتیاج طراحی سایت چندزبانه

ایجاد حالت  نمایش اسلایدی عکس ها محصولات

همه چیز با طراحی سایت فروشگاهی برای رشد کسب وکار شما مهیاست

سئوکار می تواند یک راهبرد کامل بازاریابی آنلاین (بازاریابی دیجیتال) را که منحصر به فرد  در رسیدن به اهداف عالی شما در کسب و کار تان را متناسب با

 

زمینه تکاپو تان به شما ارائه دهد.

اصول طراحی سایت فروشگاهی

با مهمترین راهبرد های بازاریابی آنلاین (و اجتناب از مشکلات) همچون ایمیل مارکتینگ، سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی و ... به بهترشدن کسب و کار شما می پردازیم.

 

شما می توانید با تماس با ما از تجربیات موفق مان در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و گسترش سایت فروشگاه‌های اینترنتی از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 4,508
  • بازدید کلی : 16,754