loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 48 دوشنبه 02 دی 1398 نظرات (0)

کسب درامد بازاریابی اینترنتی

 

این نوشتار را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید

TelegramLinkedInFacebookTwitterEmail

پیدا کردن مشتری در فضای اینترنت به مراتب آسان تر و ناچیز هزینه تر از پیدا کردن مشتری در دنیای حقیقی می‌باشد. البته موفقیت در این گذرگاه نیز ترفندها و شیوه های گزیده تر خویش را دارد. انجام بازاریابی اینترنتی اگر دانش کافی برای بازاریابی اینترنتی داشته باشیم می‌توانیم درآمد نکوداشتن از این گذرگاه کسب کنیم. با ما به رخداد باشید الی طریق های رایج کسب درامد بازاریابی اینترنتی را خدمت شما شناسایی کنیم.

 

روش های کسب درامد بازاریابی اینترنتی

 

 

کسب درامد بازاریابی اینترنتی با فریلنسر

 

پروژه دریافت از سایت های فریلسنر

یکی از روش‌های کسب درامد بازاریابی اینترنتی دریافت پروژه از طریق سایت های فریلنسر یا برون سپاری است. شما در این سایت ها می‌توانید با سنجیدگی به درخواست های موجود در سایت های ایرانی یا بیگانه که در پیوسته معرفی می‌کنیم پروژه انجام دهید و درآمد کسب کنید.

 

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این پروژه ها معمولا در زمینه برنامه نویسی، طراحی وبسایت، طراحی گرافیکی، و در همه مهارت های IT می‌باشد.

 

در صورتی که فعالیت نکویی داشته باشید، درآمد شما در سایت های ایرانی می‌تواند از ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان، و در سایت های بیگانه از ۵۰۰ دلار تا چند هزار دلار در ماه باشد.

 

۲ نمونه از سایت های فریلنسر ایرانی و خارجی:

 

پونیشا : بزرگترین سایت برون سپاری ایرانی

 

فریلنسر : یکتا از بزرگترین سایت های برون سپاری بین المللی

 

کسب درامد بازاریابی اینترنتی با فروش فایل

فروش فایل های آموزشی

اگر در گویه ای مهارت دارید می‌توانید آن‌ها را در قالب PDF یا ویدیوهای آموزشی یا فایل های سایر به فروش بگذارید. این چیرگی ها می‌تواند هر چیزی باشد. از آنگونه انجام یک عملیات کامپیوتری، تعلیم آشپزی، نحوه تبدیل فرمت های ویدیویی و … فقط کافیست با ابزاری ساده آن‌ها در قالب‌های دیجیتال بیاورید و از طریق یک سیستم فروش فایل یا حتی یک تارنگار به فروش برسانید.

 

 با این شیوه می‌توانید ماه ها یا سال ها درآمد کسب کنید، چرا که فایل شما دائم برای خرید موجود است و شاید به مرور موعد با پروا به سودمند بودن آموزش شما محبوبیت آن افزایش یابد و برآیند اینکه درآمد شما متعلق به فایل نیز بیشتر شود. با پروا به میزان سعی شما، در این طریق می‌توانید ماهانه ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان باشد.

 

اگر خودتان فایل آموزشی ندارید و می‌خواهید از این طریق برای پول درآوردن کاربرد کنید، دسته کسب درآمد را در سایت ما ببینید. در این دسته شما می‌توانید از بازاریابی و فروش آموزش های ما کسب درآمد داشته باشید. ما به طور گسترده در حال اضافه کردن آموزش‌های جدید و دوره‌های جدید هستیم. کلیه‌ی مراحل حمایت مشتریان و تعبيه تعلیم توسط ما سپریدن می‌شود و شما فقط می‌توانید با شناسایی و بازاریابی این محصولات یک درآمد برقرار داشته باشید.

 

کسب درامد بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی

با فعالیت در شبکه های اجتماعی و کسب اعتبار بین ملت و جذب مقدار قابل توجهی پیگیری کننده، می‌توانید سفارش تبلیغات قبول کنید و در ازای هر مطلبی که منتشر می‌کنید مبلغ مشخصی را دریافت کنید. این روش امروزه هم در ایران و هم در جهان تبدیل به یگانه از طریق های رایج کسب درامد بازاریابی اینترنتی شده است. به عنوان نمونه فوتبالیست های مشهور برای انتشار هر عکس یا مطلب چند صد هزار دلار اخذ می‌کنند.

 

اگرچه رشد صفحه شما موعد بر خواهد بود و چه بسا در ابتدا خود نیز دربایستن به تبلیغات داشته باشید، اما در آینده با درآمدهای حاصل از تبلیغاتی که خودتان قبول می‌کنید، تمام این خرج ها جبران خواهد شد.

 

اگر قصد کسب درآمد از این روش را دارید، حتما سایت بازکار را ببینید. در این سایت محصولات و خدمات متعددی هستی دارد که شما می‌توانید با تبلیغ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی خود، درآمد کسب کنید. پس از ثبت نام در این سایت، شما یک کد اختصاصی اخذ خواهید کرد که مشخص می‌کند چه فروش هایی بدست شما سپریدن شده اند.

 

برای آشنایی با روش کسب درآمد از این سایت می‌توانید ویدئوی زیر را ببینید:

 

 

قبول کردن بنرهای تبلیغاتی

وقتی شما وبسایت داشته باشید، معمولاً گوشه ها-کناره ها آن فضاهای خالی ای هستی دارد. شما می‌توانید این فضاهای خالی را به افرادی که علاقمند به دیده شدن هستند کرایه دهید و از آن‌ها کسب درآمد کنید. تنها کاری که لازم است برای این نوع کسب درامد بازاریابی اینترنتی اتمام دهید این است که فایل تصویر تبلیغات، که به آن بنر گفته می‌شود، را در وبسایت خود پیمان دهید و در ازای آن پول اخذ کنید.

 

هزینه این گونه تبلیغات نیز با سنجیدگی به میزان محبوبیت و بازدید سایت شما تعیین می‌شود.

 

مجددا می‌توانید از سایت بازکار برای کسب درآمد در این طریق بهره‌گیری کنید. شما می‌توانید محصولات پیوسته با موضوع سایت تان را در بازکار پیدا کنید و آن‌ها را در دسته های جانبی سایت خود پیمان دهید. هر موعد که بازدید کننده‌ای روی این تبلیغ کلیک کند و خریدی سپریدن شود، شما پورسانت گرفتن خواهید کرد.

 

کسب درامد بازاریابی اینترنتی با ریپورتاژ آگهی

انجام رپورتاژ آگهی

یک ریپورتاژ آگهی متنی است که به تبلیغ و معرفی یک فرآورده می‌پردازد. مشابه یک بنر که تبلیغ یک محصول است، ریپورتاژ ها هم محصولات را تبلیغ می‌کنند. با این تفاوت که بنر یک تصویر است اما ریپورتاژ یک متن.

 

اگر وبسایت دارید، می‌توانید به سفارش سایرین مقالاتی را بنویسید و در سایت خود منتشر کنید، و از این راه درآمد نکوداشتن کسب کنید. از آنجا که این مقالات بین سایر مقالات عادی سایت شما منتشر می‌شوند و در آن‌ها به طور مستقیم به تبلیغ پرداخته نمی‌شود، تاثیرگذاری بالاتر و برآیند اینکه خرج بیشتری خواهند داشت (اگر منظور تاسیس سایت را دارید، حتما آموزش تصویری تاسیس سایت را ببینید. در این آموزش، همگی مراحل تاسیس سایت را به صورت تصویری و قدم به قدم به شما تعلیم داده‌ایم.).

 

میزان درآمد در این روش برگزیدن به میزان محبوبیت و بازدید سایت شما دارد. قبول هر کدام از این سفارشات می‌تواند تا چندین میلیون تومان برای شما درآمد داشته باشد.

 

کسب درامد بازاریابی اینترنتی با افیلیت مارکتینگ

فعالیت در دنیای افیلیت مارکتینگ

این طریق کسب درامد بازاریابی اینترنتی قبل از ظهور اینترنت نیز به چهره سنتی هستی داشت. قبلا این شیوه به عنوان بازاریابی پورسانتی شناخته می‌شد. در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی می‌توانید واسطه بین فروشنده و مشتری شوید و از فروش محصولات درآمد کسب کنید.

 

برای این شغل لازم است از شرکت فروشنده یک لینک اختصاصی بگیرید و آن را در وبسایت یا تارنگار خود یا هر جای منتشر کنید. در این سیستم شمار مشتریانی که از طریق لینک مختص شما وارد سایت فروشنده می‌شوند و خرید می‌کنند مشخص است و در پورسانت شما لحاظ می‌شود. نمونه سیستم افیلیت که برای کسب درآمد می‌توانید متعلق به استفاده کنید، سایت بازکار است. شما به عنوان بازاریاب در این سایت ثبت نام می‌کنید و با استفاده از شبکه های اجتماعی خود، محصولات را تبلیغ می‌کنید و پورسانت فروش می‌گیرید.

 

پیشنهاد ویژه

 

شما در ضمن می‌توانید با ثبت اسم در سیستم مشارکت در فروش محصولات لرن مارکتینگ نیز به کسب درامد بازاریابی اینترنتی مشغول شوید.

 

یکی از تفاوت های مهم سیستم لرن مارکتینگ با بقیه سیستم های افیلیت، توصیه پورسانت ۲۰ درصدی آن است!

 

تفاوت سایر این است که پورسانت های شما در پهنا تنها یک هفته به حساب شما واریز می‌شوند!

 

همین امروز در تقسیم کسب درآمد ثبت نام کنید و به درآمد برسید:

 

درآمد شما در افیلیت مارکتینگ، به چندین عامل وابسته است که می‌توانید آن‌ها را در مقاله دستورالعمل محاسبه پورسانت ببینید.. وانگهی برای راحتی شما یک فایل اکسل مجانی تعبيه کرده‌ایم که محاسبات را به صورت اتوماتیک اتمام می‌دهد. این فایل اکسل را نیز می‌توانید در مقاله اکسل محاسبه پورسانت فروش ببینید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 4,523
  • بازدید کلی : 16,769