loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 34 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

اینستاگرام یکی از صفحات مجازی با میلیون ها پیرو می باشد که این روزها در میانی کاربردی ترین اپ هایی است که اکثر دارندگان گوشی های هوشمند، آنرا نصب و کاربرد می کنند. با این حال اینستاگرام شبکه مجازی ای برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهایی می باشد که به کاربران پروانه می دهد تا با به کارگیری اشتراک تصاویر و ویدیوهایی مختلف، از یکدیگر مطلع شوند.

به همین علت ابزارهای زیادی به انفرادی بر روی این برنامه برای اشتراک گذاری هر چه بهتر تصاویر تعبیه شده است که کاربران این صفحه مجازی می توانند متعلق به استفاده کنند. اما نکته ای که چه بسا تاکنون نظر شما را ممکن است جلب کرده باشد، شاید در صفحه کسان سلبریتی باشد که پس از بسط دادن صفحه آنها با یک تیک آبی روبرو می شوید که می تواند برای شما سوال شود که چگونه چنین چیزی را می توانید برای صفحه مجازی خویش اعمال کنید؟! یا اصلا حتی چنین چیزی شدنی است در صفحه شما اعمال شود؟! آیا شرایط خاصی دارد؟! چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

 

با این هستی اگر این سوالات در ذهن شما است، نگران نباشید. ما در ادامه این مطلب از سایت نمدار شما را با نکات زیادی از این تیک آبی که اصطلاحا " تیک آبی اینستاگرام " و همچنین شیوه درخواست تیک آبی اینستاگرام، آشنا خواهیم کرد. به اتفاق ما باشید.

 

شرایط تیک آبی اینستاگرام

جالب است بدانید که شرایط گرفتن تیک آبی در اینستاگرام کمی پیچیده و سخت می باشد که در ریشه-بن-بیخ اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع بپردازیم، می تاب گفت که در اصل فاکتورهای مشخصی در این گویه هستی ندارد و اما یک سری از نکات و شرایطی هستی دارند که در پیوسته این بخش از نمناک به آن خواهیم پرداخت که با استفاده از موراد ذیل می توانید اقدام به گرفتن تیک آبی کنید.

 

حساب معتبر اینستاگرامی داشته باشید

به گفته اینستاگرام، شما در صورتی می توانید تیک ابی گرفتن کنید که یک صفحه شخصی یا یک صفحه بیزینس معتبر داشته باشید که طبیعتا این پیشه آسان می باشد. با این حال انگاشت کنید که سلبریتی  X یکبار تیک آبی را گرفتن کرده است و طبیعتا شما توانا نخواهید بود که تقاضا تیک ابی با حسابی که معتبر نیست دهید. ولی اگر شما در حال ساخت فیلم سینمایی هستید که افراد سلبریتی که حائز تیک آبی هستند، شما را دنبال می کنند و در ریشه-بن-بیخ شما واقعی باشید، در این مقوله قبل بینی می شود که اینستاگرام تقاضا شما را قبول کند.

 

تیک آبی

 

حسابتان باید کامل باشد!

یکی سایر از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که حساب شما باید کامل باشد! یعنی چی؟ یعنی اینکه در تقدیر بیو، شما شرح کارهایی را که انجام داده اید را نوشته باشید و همچنین حساب کاربری شما، پابلیک (عمومی) باشد. با این وجود اگر بصورت کلی بخواهیم بگوئیم، می توان گفت که حساب شما باید اعتبار بسیار زیادی داشته باشد که در طول روز توسط کاربران زیادی جستجو می شود و در اصل برای خودتان یک برند کامل و جامع هستید و چندین یوزر اقدام به پیگیری کردن شما می کنند. مطمئنا چنین اقدامی کمی مشکل است و حتما باید یک فرد شناخته شده باشید.درخواست تیک آبی اینستاگرام کار سهولت می باشد که در آغاز ما منظور داریم شما را با شیوه ترفند گرفتن تیک آبی اینستاگرام آشنا سازیم که می توانید بدین شیوه تقاضا دهید؛

 

1- ابتدا از منو کاربری وارد برنامه " Instagram" شوید. بعد از وارد شدن، بر روی گزینه " Profile" از گزینه های پائینی اینستاگرام کلیک کنید و در نهایت با فشردن گزینه 3 خط عمودی وارد Settingsشوید.

 

تیک آبی

 

2- در این مرحله از گزینه های موجود بر روی " Account" کلیک کنید.

 

تیک آبی اینستا

 

3- در صفحه باز شده بر روی " Request Verification " کلیک کنید.

 

اینستاگرام

 

4- اینک شما می توانید در این صفحه، اقدام به تقاضا تیک آبی اینستاگرام کنید که باید جایگاه های خالی را پر کنید. این جایگاه ها بر این پایه اند موارد زیر؛

 

نام کامل شما

نامی که با آن شناخته شده اید

زمینه ای که در آن فعالیت دارید

انتخاب و آپلود تصاویر کارت ملی یا گذرنامه که اگر شما ساکن ایران هستید، باید پاسپورت خویش را ارسال کنید.

ترفند اینستاگرام

 

در نهایت که تمام موارد و مدارک بالا را در صفحه بالا وارد کردید، باید بر روی گزینه " Send " کلیک کنید لغایت تقاضا شما در اینستاگرام ثبت شود.

 

توجه : نکته ای که لازم است در این تقدیر بگوئیم، این است که با ارسال مدارک حتما شما قادر به دریافت تیک آبی خواهید بود چرا که قانون و ضوابط خاصی در این راستا وجود دارد که باید مشمول آنها باشید!

یکی از ویژگی‌های جذاب اینستاگرام، “تایید اکانت” یا به اصطاح عمومی “ارائه تیک آبی” به کاربران (خاص) است. قصد از ارائه‌ی این ویژگی، تمایز بین اکانت اصلی و اکانت‌های جعلی است. الی همین چند وقت پیش، تایید اکانت اینستاگرام برای کسان عادی، تقریبا  نشدنی-ناشدنی بود و دریافت تیک آبی اینستاگرام ، فقط برای 1% از کاربران اینستاگرام، یعنی “سلبریتی‌ها، افراد نامدار و برندها” امکان‌پذیر بود. اما به راستی در حال حاضر چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

آگوست 2018، اینستاگرام اعلام کرد که شرایط برای اخذ این تاییدیه، تغییر کرده است و هر کسی می تواند، به راحتی تیک آبی را گرفتن نماید؛ ولی این بدان معنی نبود که تایید اکانت، آسان خواهد بود. نه اینطور نیست. این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند که چگونه بخت خویش را برای اخذ تیک آبی اینستاگرام، امتحان نمائید.

یک معمایی که ذهن کاربران فعال اینستاگرام از آنگونه خودِ ما را همواره درگیر کرده بود، این بود که چرا بعضی اکانت‌ها با دنبال‌کنندگان میلیونی، هنوز موفق نشده‌اند تیک آبی اینستاگرام را گرفتن نمایند؛ اما بالعلکس، برخی اکانت‌هایی وجود دارند که با 10 یا 20 هزار دنبال‌کننده، توسط اینستاگرام تایید شده و تیک آبی را دریافت نموده‌اند. برای دانستن پاسخ این معما، نکات و دستورالعمل‌های ساده‌ای وجود دارد که شامل موارد پایین می‌شود تا شما را به تیک آبی اینستاگرام، نزدیک‌تر کند. چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟ برای برآوردن به این سوال باید مواردی را رسیدگی کنیم:

 

معتبر بودن: جایگاهی که برایش ادعا می‌کنید را مقاوم نمائید.

منحصر به فرد بودن: ثابت کنید خدماتی که ارائه می‌دهید، منحصربه فرد است.

عمومی بودن: اکانت شما دائم باید قابل مشاهده برای عموم باشد.

کامل بودن: دارا بودن عکس پروفایل، مختصری از زندگی‌نامه و دست کم یک پست الزامی است.

پروفایل نیرومند داشتن: طوری برندسازی کنید که ظاهرا یک شخص سرشناس هستید.

هوادار داشتن: دارا بودن شمار زیاد دنبال‌کننده نیز کمک می‌کند، به شرط آنکه دنبال‌کنندگان، واقعی بوده و از شخص ثالثی خریداری نشده باشند.

نکات مهم برای تایید اکانت اینستاگرام

اکانت اینستاگرام خویش را در وب‌سایت تجاری و دیگر شبکه‌های اجتماعی خود، تبلیغ نمائید.

برای افزایش دنبال‌کنندگان، محتوای اینستاگرام خویش را در قالب پست‌های وبلاگی منتشر نمائید.

زیبایی‌شناسی مداوم را در همگی پست‌های اینستاگرام خود حفظ نمائید، تا پست‌های شما علاوه بر قرارگیری در Explore اینستاگرام، نظر کاربران دیگر را نیز، جلب نماید.

روند ارسال تقاضا تایید اکانت اینستاگرام

پس از آنکه اقدامات لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام را بررسی کردید، لازم است مراحل پایین را جهت ارسال درخواست خویش و اینکه چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟ اجرا نمائید.

 

۴ طریق کسب درآمد چیره دست از اینستاگرام

1- اینستاگرام را مفتوح کرده و به تقسیم تنظیمات بروید.

 

2- به تقسیم ذیل تنظیمات رفته و روی “درخواست تایید” (Request Verification) ضربه بزنید.

 

3- پس از کلیک روی آن، اگر یک اکانت شخصی یا یک اکانت تجاری دارید، باید اسم کاربری‌اش را وارد کرده، اسم کامل آنرا نوشته و یک عکس از اکانت خود نیز، ضمیمه نمایید.

 

4- در مرحله آخر، با ضربه زدن روی Send، تقاضا خود را ارسال نمائید.

 

send- تیک آبی اینستاگرام

تنظیم پروفایل کاربری

منتظر بمانید لغایت رسیدگی روی اکانت شما انجام گیرد. بعد از آن، نتیجه درخواست‌تان از طریق ارسال یک اعلان، به اطلاع شما خواهد رسید. در حال حاضر، هیچ بازه‌ی زمانی مشخصی برای بررسی اکانت اینستاگرام، اعلام نشده است؛ لذا چشمداشت نداشته باشید که تقاضا شما به زودی رسیدگی و یا تایید شود. این پروسه زمانبر است؛ چرا که کلیه روند تایید اکانت شما، بدست الگوریتم‌های اینستاگرام اتمام می‌پذیرد.

 

اگر متوجه شدید که اکانت اینستاگرام شما تایید نشده، می‌توانید پس از 30 روز، مجددا این درخواست را ارسال نمائید. خاتمه در این مدت 30 روزه، می‌توانید روی کیفیت محتوای‌تان کار کنید و آنرا بهبود ببخشید.

 

چگونه برندها از تایید اینستاگرام، هوده می‌برند

تایید اینستاگرام برای برندها، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا می‌توانند مشتریان بسیاری را، از این روش جذب نمایند. تیک آبی که نشانگر تایید هویت دارنده‌ی اکانت است، به حفظ اعتبار برند کمک می‌کند و به وضوح، حساب آنرا از سایر برندهای مشابه، متمایز می‌سازد.

 

یکی سایر از مزایای تاییدیه اینستاگرام، اطمینان حاصل کردن مشتریان، بعد از جستجوی نام برند شما است، که وجه تمایز شما با نام‌های مشابه، همان تیک آبی خواهد بود که منجر به افزایش ترافیک مشتری و همینطور افزایش فروش برای برند شما می‌شود.

 

اینستاگرام گرد از تعیین‌کننده‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای امروزین است و هر کسب‌وکاری که در راستای شبکه‌های اجتماعی، راهبرد داشته باشد، قطعا بدست آوردن تایید رسمی اینستاگرام، قدم مهمی در تقویت این استراتژی، خواهد بود.

 

در پسندیدن داشتن بعضی ویژگی‌های ویژه که از طرف شبکه‌های اجتماعی (به کاربرانی خاص) تخصیص داده می‌شود، آشکارا در افزایش مشتریان و افزایش فروش برندها، تاثیرگذار است و بایسته است افرادی که در شبکه‌های اجتماعی تعامل دارند، از اعتبار برند شما مطمئن باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 4,878
  • بازدید کلی : 17,124