loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 32 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

گرفتن تیک آبی اصلا پیشه آسونی نیست، برای گرفتن این تیک از طرف اینستاگرام یک سری شرایظی رو باید داشته باشید. داخل این نوشتار آموزشی یاد می گیریم، که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه شرایطی لازم هست که داشته باشیم، پس  میریم با هم گام به گام مراحل درخواست تیک آبی رو یاد می گیریم و تقاضا خودمون رو به اینستاگرام ارسال می کنیم.(در این نوشتار مثال متن ارسالی به اینستاگرام جهت تقاضا تیک آبی هم موجود است….نگران هیچی نباشید….)

 

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در صورتی که رغبت داشتید می توانید فیلم و صوت آموزشی در رابطه با دریافت تیک آبی اینستاگرام را در فرجام این مقاله تماشا بفرمایید.[/box]

تیک آبی اینستاگرام برای چیست؟

مطمئنا شما هم کسان مشهور زیادی را در اینستاگرام دیده اید، که پیروان و برادر داران زیادی برای این افزاد، پیج های فیک و فن پیج زده اند، گاها هنگام سرچ اسم این افراد، پیج های فیک یا فن پبج ها، بالای اکانت اصلی پیمان می گیرند و در چنین شرایطی بی گمان تشخیص اکانت ریشه-بن-بیخ از فیک کار سختی هست.

شاید بگویید از روی تعداد فالوور می توانیم این باره را تشخیص بدهیم که کدامین اکانت جعلی و کدام ریشه-بن-بیخ است، اما اگر فالوور ها، لایک ها و ویوها همه فیک باشند. آن هنگام یک مقدار تشخیص پیج ریشه-بن-بیخ از فیک کار سختی می شود. اینستاگرام برای حل این مشکل به پیج های اصلی تیک آبی می دهد، که شما اکانت واقعی را از اکانت های فیک و جعلی تشخیص دهید. در واقع تیک آبی اینستاگرام به ما پرتو می دهد که کدامین اکانت معتبر است.

 

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]بیشتر بدانید:

تیک آبی اولین باز در توییتر استفاده شد. توییتر با اینکار سعی داشت تا افراد سرشناس را از افراد عادی جدا کند. بعد از توییتر دیگر شبکه های اجتماعی هم مثل اینستاگرام همین رویه را رفتند.شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام:مسلما افرادی که می خواهند تقاضا فعال کردن تیک آبی اینستاگرام بدهند یک سری شرایط را باید داشته باشند الی مشمول تایید اینستاگرام شوند، در این تقدیر به صورت کامل رسیدگی می کنیم که اگر شما چه شرایطی را داشته باشید می توانید برای درخواست تیک آبی اقدام کنید.

 

فالوور بالا، هم آره هم نه!

اما نکته مهم اینجاست که این تعداد فالوور نباید فیک باشند چون اینستاگرام کاملا این جستار را متوجه می شود، چرا که وقتی شما فالوور فیک می زنید مطمئنا شمار لایک، کامنت و ویوی پیج با تعداد فالوور هم خوانی نخواهد داشت. احتمالاً سوال برای شما پیش بیاید پس به چه چهره می شود به فالوور بالا دست پیدا کرد، احتمالاً از نظر خیلی کسان رسیدن به فالوور بالا یک چیز غیر قابل دسترس در اینستاگرام به عقیده برسد.

 

هیچ رمز و رازی برای رسیدن به فالوور بالا در کار نیست، فقط فرق شما با افرادی که تعداد بالایی فالوور دارند این هست که آنها کارهایی را کرده اند که شما آن فعالیت ها را انجام ندادید، مطمئنا اگر شما هم همان مسیری را بروید که دیگران طی کرده اند به همان فالوور بالا می رسید، اکنون که اگر بصورت کامل نقشه راه رسیدن به فالوور بالا در اینستاگرام را می خواهید بدانید، توصیه می کنم مقاله مربوط به افزایش فالوور واقعی را مطالعه بفرمایید.

 

تولید محتوا کنید

اگر دقت کنید افرادی که تیک آبی اینستاگرام را گرفته اند، بصورت منظم در حال تولید درونمایه هستند. از تولید محتوا برای پست ها گرفته الی لایو و استوری، پس این نکته را بخاطر داشته باشید اگر می خواهید اینستا گرام به شما اعتبار بدهد شما هم باید این اپلیکیشن را همنشین داشته باشید و بصورت مداوم در آن تکاپو کنید. و به اینستاگرام اثر بدهید که اکتیو هستید.

 

اگر دقت کنید به محض این که اینستاگرام یک افکت جدید در سرنوشت استوری می گذارد کل افرادی که تیک آبی دارند یا فالوور بالایی دارند از افکت های جدید یا قابلیت های جدید اینستا کاربرد می کنند که به اینستاگرام اثر دهند که فعال و اکتیو هستند.

 

و در واقع به شعار اینستا که میگه ” مبتلا تغییر بشید، یکنواخت نباشید” بزرگداشت می گذارند. و در نتیجه اینستاگرام هم خواسته انها را برآورده می کند. البته این گرد از شرایط لازم برای دریافت تیک آبی هست، مسلما اگر شرط های دیگر را رعایت نکنید و صرفا فقط کار و جنبش کنید چه بسا تاثیر چندانی برای شما نداشته باشد.

 

بیوگرافی در دانشنامه آزاد

داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا (دانشنامه آزاد) می تواند روی پرتو دادن اعتبار شما به اینستاگرام کارساز باشد، اما ادو نکته پایین را در این باره باید رعایت کنید.

 

بیوگرافی باید به زبان انگلیسی باشد.

اطلاعات وارد شده کاملا واقعی باشند.

اعتبار پیج خود را بالا ببرید

این مواردی که در پیوسته گفته می شود. باعث می شود که اعتبار شما نرد اینستاگرام افزایش پیدا کند. 

 

1-آدرس وب سایت

اگر وب سایتی دارید حتما آدرس ان را در تقدیر بیوگرافی پیمان دهید، دقت داشته باشید ار قراردادن یا آدرس کانال یا گروه دیگر شبکه های اجتماعی (مثل: تلگرام) خود داری کنید. 

 

2-اتصال اکانت به دیگر شبکه های اجتماعی

می توانید برای نشان دادن اعتبار پیج، اکانت خود را به سایر شبکه های اچتماعی مانند فیسبوک و توییتر وصل کنید.

 

برای این اتصل اکانت مراحل پایین را انجام دهید:

 

برای اتصال مراحل زیر را سپریدن دهید:

روی سه نقطه بالا سمت راست بزنید

وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام خود شوید

گزینه Account را گزینش کنید.

در این مرحله وارد linked account شوید.

و در نهایت اکانت خود را متصل کنید

یکی از طریق هایی موفقیت چه در سوشال مدیا چه در جاهای دیگر که مایه می شود سرعت رشد شما افزایش پیدا کند، همین بحث بستگی سازی هست. با پیوستگی سازی بنیادین رشد شما چندین برابر سرعت پیدا می کند و شدنی است یک مسیر یک ساله را یک ماهه بتوانید طی کنید

 

البته که کار سختی هست ولی غیر شدنی نیست، برای گرفتن تیک آبی می توانید با اینفلوئنسر ها، بلاگر ها و دیگر افرادی که تیک آبی دارند ارتباط پایدار کنید و اگر آنها در کامنت هایشان شما را منشن کنند، و یا شما را در پیخشان تبلیغ کنند شکیبیدن دریافت تیک آبی شما افزایش پیدا می کند.

 

پیچاندن!

چاره ای ندارم حز گفتن این روش چون احد از کارهایی که باید اتمام بدهید، همین عمل پیچاندن هست، در پیوسته کاملا منظورم رو درک می کنید. همانطور که در بالا اشاره شد یکی از اصلی ترین دلایلی که مایه می شود یک پیج تیک آبی بگیرد، این هست که برای آن پیج، اکانت های جعلی و فیک زده باشند. که اینستا برای معلوم شدن اکانت اصلی از مابقی اکانت ها به آن تیک آبی می دهد.

 

فکر کنم فهمیدید چی میخوام بگم…

 

بله کاملا درست گمان زدید، باید برای خودتون اکانت فیک صحیح کنید، البته در نخست نباید این حرکت را بزنید، صبر کنید یک مقدار فالوور هایتان افزایش پیدا کنند، بعد از آن برای خودتان اکانت های فیک و فن پیج درست کنید.

 

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]اخطار!!

  اکانت های فیک را با آی پی های مختلف بسازید، یعنی با گوشی یا تبلت خودتون این اکانت ها رو نسازید و علاوه بر اون اینترنتتون رو برای ساخت هر اکانت عوض کنید.[/box]

 

میزان محبوبیت

این پارامتر خیلی از حیث اینستاگرام اهمیت دارد، میزان محبوبیت در اینستاگرام یعنی تعداد لایک ها، ویوها و شمار کامنت هایی که میخورید. و علاوه بر این به محبوبیت شما در دیگر شبکه های اجتماعی اهمیت می دهد در کنار این موارد در گوگل هم درباره برند یا اسم شما تحقیقات سپریدن می دهد، شدنی است شما فقط 600 فالوور داشته باشید، اما در گوگل مقالات متعددی منتشر کرده باشید.

 

4 شرط اینستاگرام برای اخذ تیک ابی

علاوه بر این موارد که به آن اشاره شد اینستا گرام گفته که اکانت ها را از نظر اعتبار، منحصر به فرد بودن، کامل بودن و قابل پروا بودن رسیدگی می کند. که تک تک این موارد را با هم بررسی می کنیم.

 

اعتبار (Authenticity): در قدم نخست چیزی که برای اینستاگرام اهمیت دارد این هست که اکانت شما معتبر باشد، یعنی اکانت شما مربوط به یک شخص واقعی، کسب و کار یا نهاد باشد.

منحصر به فرد بودن (Uniqueness): یگانه دیگر از مواردی که برای اینستاگرام اهمیت دارد این هست که اکانت شما منحصر به فرد باشد. ممکن است فردی باشد که چند اکانت داشته باشد، ولی فقط گرد از اکانت ها که از آن شما و کسب و کارتان باشد تایید شده و تیک آبی می گیرد.

کامل بودن (Completeness): باره بعدی که باید رعایت شود این هست که اکانت شما کامل باشد یعنی اطلاعاتی همانند نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و سایر موارد کامل باشد و علاوه بر این موارد حدلق یک پست را داشته باشید. 

قابل توجه بودن (Notability): یکی دیگر از نکاتی که اهمیت خیلی بالایی در دریافت تیک آبی اینستاگرام دارد این هست که اکانت شما بدست کسان زیادی سرچ شود و در کنار این موارد همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، فعالیت بالایی هم داشته باشید. در کنار رعایت این نکات پیج شما باید حالت پابلیک باشد،

خوب حال که اگر شرایط بالا را دارید و پرماسیدن می کنید که اگر تقاضا تیک تایید را برای اینستاگرام بفرستید قبول می کند می توانید مراحل زیر را برای ثبت تقاضا تیک آبی به اینستاگرام سپریدن دهید.

 

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

برای اخذ تیک آبی به ترتیب مراحل پایین را سپریدن دهید:

 

اینستاگرام خویش را از راه گوگل پلی آپدیت کنید.

وارد اکانت خویش شوید.

وارد قسمت settings شوید.

در مرحله بعد گزینه account را بزنید

سپس   را برگزیدن کنید.

اولین فیلدی که در صفحه request verification مشاهده می کنید مربوط به Username هست، که شما اسم اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید، که به شکل پیشفرض خویش اسم اکانت در این سرنوشت هست و لازم نیست که شما چیزی دیگه ای را وارد کنید.

در تقدیر بعد بیچارگی هست که شما نام خود را وارد کنید، فقط دقت داشته باشید، نامدار که وارد می کنید باید همان چیزی باشد که در مدارکی مشابه پاسپورت نگریستن می شود.

در فیلد بعدی باید یک متن در باره خودتان و در باره کار و جنبش هایی که در اینستاگرام اتمام می دهید روشنگری دهید. هر فعالیتی که اتمام میدید را باید در این سرنوشت بنویسید اگر هنرمند بودید در مورد هنرتون می نویسید اگر یوتیوبر بودید در باره یوتیوب و کار و جنبش های یوتیوب که درآن دارید می نویسید اگر فعالیت های اچتماعی داشته بودید در مورد آنها می نویسید هر فعالیتی که دارید به صورت کلی اینجا باید متنی درباره آن را بنویسید. ( یک مثال متن در ذیل آمده است متعلق به الگو بگیرید.)

بعد از اینکه متن را نوشتید، در مرحله بعد باید احد از جمله بندی ها را گزینش کنید که نشان دهنده صف تکاپو های شماست.

و در قسمتchoose file باید یک عکس پاسپورد را آپلود کنید و پس روی گزینه next می زنید وقتی شما این شغل را اتمام دادیدصبر می کنید

و در پنجره سرانجام که بعد از درخواست برای شما باز می شود، گفته شده “وقتی ما تقاضا تیک آبی شما را رسیدگی کردیم، شما را در جریان می گذاریم” و تمام.

نمونه متن برای درخواست تیک آبی اینستاگرام

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]Dear Team instagram. My name Amin last name .Gharaeinezhad. I am a tech YouTuber and my YouTube channel have almost 22000 subscribers Since a awhile i’m thinking about bringing my tech Videos also to instagram IGTV i’m very excited about. Now i’m applying for the instagram verification badge and very much hoping to get verified soon Thanks in advance

Iran (amin gharaeinezhad)[/box]

وقتی تیک آبی بگیرید یک سری قوانین رو باید رعایت کنید، در صورت عدم رعایت این قوانین تیک آبی را از دست خواهید داد. و مطمئنا اخذ دوباره تیک ابی برای شما مشکل تر خواهد شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 4,852
  • بازدید کلی : 17,098