loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 35 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

تیک آبی اینستاگرام گرد از بهترین روش‌ها برای این است که به کل پرتو دهید که سرپرست کیست! در واقع قابلیت Verified Badge اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که اکانت رسمی یک برند یا فرد سرشناس را در میان ازدحام از اکانت‌های فیک آن بشناسید. اگر می‌خواهید کل چیز را درباره نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام و راه‌های سرعت بخشیدن به این جستار بدانید، با ما در کاوشا به اتفاق باشید.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست و به چه دردی می‌خورد؟!

یکی از مشکلاتی که پس از گسترش شبکه‌های اجتماعی بوجود آمد، افزایش اکانت‌های فیک بود. در واقع کسان زیادی (به هر دلیلی!) اقدام به برپایی صفحات فیک از کسان سرشناس و سلبریتی‌ها و یا برندهای معتبر بازار کردند. سرانجام هر کسی می‌تواند در اینستاگرام، اکانت بسازد و ادعا کند که یک برند معتبر یا سلبریتی است؛ در حالی که اینستاگرام به هیچگونه قادر به بازداری متعلق به نیست. به همین دلیل، این شبکه اجتماعی دوست داشتنی تصمیم گرفت لغایت با ارائه روشی خاص، اکانت‌های رسمی را از نمونه‌های فیک جدا سازد و هرکسی به راحتی متوجه این سوژه شود. این نوع بود که تیک آبی یا همان Verified Badge به‌دنیا آمد. تیک آبی اینستا چیزی مانند به تصویر ذیل است که در کناره اسم هر اکانت، به نمایش در می‌آید.

 

 

واجدین شرایط اخذ تیک آبی اینستا چه کسانی هستند؟

با اینکه اینستاگرام به صورت رسمی عنوان کرده که تیک آبی را تنها به نهادهای دولتی، سلبریتی‌ها و برندهای معتبر اعطا می‌کند، اما این موضوع خیلی صحت ندارد. شرایط گرفتن تیک آبی زیاد سخت و پیچیده است و هرکسی از پس سپریدن آن بر نمی‌آید؛ اما ظاهرا شما و هر فرد عادی دیگری هم می‌توانید با انجام برخی راه‌کارها، تیک آبی را برای اکانت خود دریافت کنید. شرایطی که از آن گفتگو می‌کنیم، در حدی است که بعضی سلبریتی‌ها نیز نسبت به پروسه‌های دشوار و طاقت‌فرسا برای اخذ این نشان معتبر، اعتراض داشتند و حتی مشکلاتی را برای اینستاگرام بوجود آورده بودند!

 

با تمام این‌ها ولی سیستم اینستاگرام در این رابطه خیلی ریزبین عمل نمی‌کند؛ بعضی اکانت‌ها با تعداد فالورهای میلیونی، فاقد تیک آبی هستند و بعضی حتی با چند هزار فالور و بدون پست (!) نیز توانسته‌اند تیک آبی را دریافت کنند. فلذا اگر منظور گرفتن چنین نشان معتبری را دارید، نگران نباشد؛ چرا که شما هم می‌توانید دست به‌کار شوید و برای دریافت اقدام کنید. حتی امکان خرید تیک آبی اینستاگرام نیز در بازار سیاه وجود دارد!

 

تنها شرط لازم و مشخص برای دریافت تیک، نه سلبریتی بودن است و نه یک برند خفن و پرآوازه! تنها کافی‌ست که معتبر باشید و یا خودتان را معتبر پرتو دهید!

 

 

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

در اینجا فهرست مواردی را که اینستاگرام رسما به آنها اشاره داشته، می‌بینید. اما همانطور که گفتیم، ظاهرا خود اینستاگرام خیلی به این قوانین پای‌بند نیست:

 

شما باید یک اکانت داشته باشید. یعنی اکانتی که برای کسب و کارتان شناسایی کرده‌اید، باید منحصر به‌فرد باشد و چنانچه چندین اکانت داشته باشید، فقط یگانه از آنها تیک آبی را خواهد گرفت.

معتبر بودن، شرط اصلی اینستاگرام برای اعطای این نشانه است. به راستی تیک آبی فقط به برندهای معتبر و اشخاص سرشناس داده می‌شود. بعد اگر هدف دارید برای اکانت‌های فان و یا آن‌هایی که به تعقیب درج آگاهی ها زرد هستند، تیک آبی بگیرید، وقت خودتان را هدر ندهید!

اکانت شما باید کامل باشد. یعنی دربرگیرنده نام، صفت و بیوگرافی باشد و تمام این موارد برای سایرین قابل رویت باشند. وانگهی شما باید دست کم یک پست در اکانت خودتان منتشر کرده باشید و نباید لینکی برای دعوت از فالورها برای انتخاب شما در شبکه‌‌های اجتماعی سایر در پروفایل‌تان هستی داشته باشد.

در نهایت کافی‌ست که اکانت فعالی داشته باشید، در حدی که بدست سایرین جستجو شود و برای خودش نام و رسمی داشته باشد.

نحوه ثبت تقاضا برای اخذ تیک آبی اینستاگرام

اگر شرایط بالا را داشتید، می‌توانید با این تعلیم به اینستاگرام درخواست رسمی بدهید که می‌خواهید این تیک لعنتی را اخذ کنید!

 

برای اینکار وارد صفحه پروفایل خودتان شده و بعد از بسط دادن منو، از بخش ذیل وارد تنظیمات شوید. حال که می‌بایست در تقسیم اکانت، گزینه Request Verification را برگزیدن کنید.

 

 

صفحه جدیدی پیش روی شما پیمان می‌گیرد که دربرگیرنده گزینه‌هایی برای معرفی شماست. فیلد نخست که یوزرنیم یا همان اسم اکانت‌تان بوده که معمولا از پیش نوشته شده است؛ با این حال بد نیست که آن را چک کنید. فیلد دوم، اسم کامل شما را می‌خواهد. توجه کنید که نام کامل شما باید همانی باشد که در مدارک معتبرتان (گواهینامه، پاسپورت و…) درج شده است. آخرین دسته نیز مربوط به ارسال مدارک می‌شود. شما می‌بایست تصویری از تصدیق (رانندگی) رانندگی، پاسپورت، شناسنامه و یا هر مدرک معتبری را که نشان‌دهنده شماست، پیوست اطلاعات ارسالی کنید. در نهایت بر روی گزینه Send کلیک نمایید تا پس از بررسی بدست اینستاگرام، تیک آبی به شما اعطا شود.

 

 

چگونه بخت اخذ تیک آبی را بالا ببریم؟!

پروسه تایید اکانت، به همین راحتی نیست و برخی مواقع چندین ماه به موعد احتیاج دارد. ولی شما می‌توانید با اتمام بعضی روش‌های تست شده، موعد اتمام این پروسه را کاهش دهید. ما تمام روش‌های معتبر و موجود را به چهره متنی و کامل قرار داده‌ایم، با این حال مهمترین راهکارها برای آنکه سریع‌تر به تیک‌ آبی اینستاگرام برسید، در قالب یک ویدیو یک دقیقه‌ای به زبان فارسی تهیه شده تا اگر تایم کافی برای خواندن متن را ندارید، این ویدیو را ببینید و در سررسید صرفه‌جویی کنید.

 

 

– برای اکانت خودتان صفحات فیک بسازید!

 

دلیل اصلی بوجود آمدن تیک آبی اینستاگرام، مشخص کردن اکانت رسمی از نمونه‌های فیک است. پس نیازی به گفتن نیست ولی اگر اکانت شما صفحات فیک نداشته باشد، دلیلی هم برای گرفتن این نشانه نخواهد داشت. اگر شخصیتی سرشناس هستید که بی گمان تاکنون اکانت‌های فیک زیادی برای شما برپایی شده و کارتان راحت‌تر است؛ اما اگر محبوبیت اقلیت دارید و یا می‌خواهید به هر قیمتی که شده تیک آبی را بگیرید، باید خودتان آستین را بالا بزنید و اکانت فیک بسازید.

 

در این روش همچون همگی اکانت‌های فیک، باید یک پیج اینستاگرام با اطلاعات همانند خودتان بسازید و از پست‌ها و تصاویر مربوط به خودتان در آن بهره‌گیری کنید، به گونه‌ای که کاملا مانند به اکانت رسمی به‌نظر برسد (می‌توانید پست‌های پیج اصلی را کپی کنید). صرفا به ساخت چند اکانت ساده اکتفا نکنید و در آن حتی اغلب از پیج اصلی خودتان تکاپو داشته باشید. با این شغل اینستاگرام را مجاب می‌کنید که چون شمار صفحات مثل فعال درباره شما در این شبکه اجتماعی زیاد است، پس باید راهی برای مشخص شدن شما در میان کل بوجود آید که آن هم چیزی نیست جز تیک آبی! پس اینستاگرام عزیز، لطفا اثر معروف خودت را زودتر به من بده تا کاربرانت بیش از این گمراه نشوند!

 

– محبوبیت اکثریت در اینستاگرام توسط آورید

 

دومین گذرگاه مجاب کردن اینستاگرام برای اعطای تیک آبی، محبوبیت است. بی گمان پیجی که در اینستاگرام فعالیت نکویی داشته باشد و محبوب‌تر به نظر برسد، توجه همه را به خودش جلب خواهد کرد. پس بهتر است که با به‌کارگیری روش‌های درست، پیج خودتان را محبوب‌تر کنید. از آنگونه مهم‌ترین عوامل برای این منظور، تعداد فالورهای شماست. احتمالاً با خرید فالور بتوانید این عدد را یک‌ شبه از فرش به عرش برسانید اما بدانید که اینستاگرام به راحتی فالورهای فیک‌ شما را تشخیص خواهد داد؛ بنابراین اینستا را نمی‌توان ساده مرد زد و بهتر است که قید خریدن فالور را بزنید.

 

از جمله عوامل کارساز در افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام شما، بالا بردن تعداد لایک‌ها، کامنت‌های بیشتر، استوری و هایلایت (دیدن پنهانی استوری اینستاگرام) و تبلیغات هدفمند است. شما می‌توانید با تکاپو منظم و تبلیغات هدفمند خیلی زود به نتایج شگفت‌انگیز دست یابید. باره واپسین،انجام هم که پست‌های شماست. با این حال هیچوقت از معجزه هشتگ‌ها و به خصوص کپشن‌ها غافل نشوید. برای این آخری بد نیست مقاله ما در رابطه با پیدا کردن متن قشنگ برای کپشن اینستاگرام را بخوانید.

 

 

– لینک کردن اکانت با سایر شبکه‌‌های اجتماعی

 

اگر شما یک سلبریتی و یا صاحب یک برند معتبر باشید، مسلما به اینستاگرام اکتفا نمی‌کنید و در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت خواهید داشت. فلذا بهتر است که در شبکه‌های اجتماعی معتبر و ابهت همچون توییتر، فیسبوک و یوتیوب برای خودتان (با اطلاعات مانند پیج اینستاگرام) اکانت بسازید و در آن‌ها فعالیت کنید. مرحله بعدی، لینک کردن این حساب‌ها با اینستاگرام است. زمانی که این شبکه در جستجوی صحت اطلاعات شماست، مسلما با رویت کار و جنبش مانند در دیگر شبکه‌های اجتماعی اعتبار بیشتری برای شما قائل شده و اکانت‌تان را به رسمیت خواهد شناخت. این قدم بزرگی برای گرفتن Verified Badge اینستاگرام است.

 

– اخذ تیک آبی سایر شبکه‌های اجتماعی

 

تیک آبی، مختص به اینستاگرام نیست و در شبکه‌های اجتماعی نیز چنین مواردی وجود دارد. با این حال شدنی است شرایط برای دریافت این پرتو در شبکه‌های دیگر راحت‌تر باشد و زودتر بتوانید به مراد دل‌تان برسید. حال تصورش را بکنید که اینستاگرام به اکانت شما در جاهای سایر راز بزند و با تیک آبی هم مواجه شود! رسما کولاک به پا خواهد شد و تیک آبی را دو دستی تقدیم‌تان می‌کند.

 

 

– با کلاس باشید

 

با کلاس بودن تنها داشتن چند حساب در شبکه‌های مختلف و یا تعداد لایک و فالور بالا نیست. فرد باکلاس، بی گمان شخصی منظم است؛ فلذا پیج با کلاس هم باید سامان داشته باشد. تمام تلاش خودتان را به‌کار بگیرید لغایت پست‌ها در زمان‌های مشخصی از شبانه روز منتشر شوند. نکته دیگر قوانین است؛ سعی کنید پروا بیشتری به پست‌های خودتان داشته باشید و در قرار دادن آن‌ها، قوانین اینستاگرام را رعایت کنید.

 

هر برند معتبری برای خودش یک لوگوی اختصاصی دارد و مسلما اگر این لوگو بر روی پست‌‌های شما باشد، احتمال دریافت تیک آبی بالا می‌رود. بد نیست از یک استایل ویژه و مشخص نیز در پست‌های خودتان بهره‌ ببرید و خودتان را خاص‌تر از بقیه جلوه دهید. یادتان نرود که یک پیج باکلاس، هیچگاه توهین نمی‌کند و یا نیازی به قرار دادن تبلیغ ندارد. بنابراین از این موارد هم پرهیز کنید.

 

– صدای‌تان را به گوش مسئولان برسانید!

 

اگر شما جای اینستاگرام باشید، به کسی که یک بار تقاضا داده و رفته، اغلب پروا می‌کنید یا کسی که مدام پیگیر ماجراست؟ پس بهتر است که هر از چندگاهی به اینستاگرام ایمیل بزنید و شرایط خودتان را بازگو کنید و بگویید که با هستی شمار پیج‌های فیک بالا، لازم است الی پیج اصلی خودتان را به کاربران نشان دهید.

 

– صبر، صبر و باز هم صبر

 

هر چیزی قیمتی دارد و بی گمان نشانه با ارزشی همچون تیک آبی، قیمتش بالاست و نباید به همین زودی‌ها توسط آید. در چهره اجرای تمام راهکارهای بالا، مفتوح هم صبر کردن لازم است. شما منظور دارید چنین چیز با ارزشی را رایگان توسط آورید، پس کمی صبر کردن حداقل هزینه‌ای است که باید برای آن بپردازید. صبر کنید الی بتوانید از غوره، حلوا بسازید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 4,821
  • بازدید کلی : 17,067