loading...
فناوری اطلاعات
saqar بازدید : 33 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

میز نماز تاشو

نشستن و برخاستن از زمین برای خیلی از ما سخت و ناراحت کننده است. میز تاشو برای نماز این مشکل را به راحتی حل کرده. دیگر نیازی به نشستن و برخاستن از زمین نیست. به راحتی با داشتن یک میز نماز تاشو می‌توانید عبادت خود را اتمام دهید.

 

این محصول بسیار پسندیده برای استفاده افراد میز نماز تاشو مسن یا کسانیکه دچار بیماری هایی از قبیل کمردرد، پا درد، زانو درد و یا سایر مسائل مربوط به پزشکی میباشند، میز صلوة چوبی وزن بسیار کمی داشته و قابل حمل و نقل بوده که به غیر از منازل قابل بهره‌گیری در مساجد، سفر ها و تمامی فضا هایی که بیچارگی به صلوة احضار است.میز نماز تاشو

 

سطح رویه آن شیبدار بوده الی برای سجده کردن نمازگزار راحتتر باشد، یک تقدیر در زیر آن جهت حفاظت مهر دارد. پایه های میز از لوله های فلزی با کیفیت صحیح شده و به یکدیگر پرس شده اند، از سه قسمت الی شده و کم جا میشود، سرنوشت ذیل ستون ها دارای ضربه مانع است و مایه خرابی فرش و موکت نشده و در ضمن سُر نمیخورد.

 

میز صلوة پسندیده برای مساجد

شاید احد از دلایلی که دیگر کسان طاقت آمدن به مسجد و خواستن نماز در این محیط‌ را ندارند، مشکلاتی در بلند شدن و نشستن آنهاست. میز صلوة ام دی اف بهترین وسیله برای برای مساجد است تا همه کسان بتوانند با هم به این شغل مشغول شوند.

 

بهترین هدیههدیه

روز پدر و یا روز مادر و یا حتی در تمامی روز های خاصی که پیمان است به عزیزانتان هدیه بدهید، برای یک فرد که در اتمام کارهای یومیه ناچیز طاقت است، بهترین هدیه دادن امکانی است که فرد بتواند کارهایی را که برایش مشکل است به راحتی اتمام دهد. خرید میز صلوة تاشو بعنوان هدیه یه یک سالمند و یا یک فرد ضعیف می‌تواند خوشحالی زیادی را برای او داشته باشد.

 

فضای کافی

میز نماز تاشو جهت اقامه صلوة برای سالمندان و افرادی که به هر انگیزه توانایی نماز خواندن به صورت ایستاده را ندارند استعمال دارد. میز نماز اشوست و در هنگام عدم نیاز میتوان آنرا جمع کرد تا فضای زیادی اشغال نکند. این میز وزن بسیار کمی دارد به همین علت در مسافرت و پیکنیک به راحتی قابل حمل است. این میز قابلیت تنظیم ارتفاع دارد الی هر آدم بتواند متناسب با قد خویش آنرا تنظیم کند. .

 

میز نماز تاشو مسافرتی

میز صلوة تاشو مسافرتی بسیار کاربردی در مواقعی است که برای سپریدن امور مختلف مثل زیارت و یا تفریح به مکان هایی دیگر سفر می‌کنید. اگر شما به یک محیط‌ زیارتی سفر کنید و خواستن نماز در آنجا برای شما مشکل باشد، این میز به شما کمک می‌کند تا با خیال آسان این عبادت را انجام دهید.

 

روش استفاده

برای آماده کردن میز نماز تاشو باید آن را از حالت جمع شدگی خارج کنید، ابتدا پایه ها را از هم مفتوح کنید، پایه ها به صورت ضربدری خواهد بود، سپس پایه خلاص شده را درون یکتا از دو زوج بست پلاستیکی ذیل تخته قرار دهید، این بست ها جهت پابرجا کردن پایه و تنظیم بلندی سطح میز تعبیه شده است، بالا و ذیل هر چهار پایه ضربه گیر نصب شده الی آسیبی به پایین تخته سازه وارد نشود،میز نماز

 

همچنین این ضربه گیر راهبند از لیز خوردن می شوند، روی تخته یک تکه چوب اضافی پیمان داده شده که محل پیمان گیری مهر می باشد، خواهشمندم از نشستن روی این میز پرهیز کنید، این میز صرفا جهت خواندن صلوة می‌باشد.

 

موارد استفاده

میز نماز و میز مطالعه کتاب و قرآن و دعا ، و میز غذاخوری شخصی.

قابل استفاده در مراکز آموزشی و اداری و بازرگانی و منازل.

در ابعاد استاندارد و سفارشی.

نحوه خرید میز صلوة تاشو

خرید اینترنتی میز نماز تاشو این امکان را می‌دهد الی در هر نقطه ای از ایران هستید، این فرآورده را خریداری کنید.  میز و صندلی نماز تاشو بها زیادی ندارد و با پروا به امکانات و خاصیت های این میز می‌تواند بسیار پر مصرف برای شما باشد. فروش میز صلوة تاشو از طریق سایت آریا رهپویان آپادانا چهره بگیرد. با مشاورین ما در تماس باشید.

 

ویژگی های محصول:

با قابلیت افزایش و کاهش ارتفلع و جمع شدن پایه ها

جنس باکس میز MDF

صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش ضد خش

پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک

ابعاد 32*42میز صلوة باکس دار

میز صلوة باکس دار

میز نماز در سه گوشه قابل تنظیم است و فرد نماز گذار میتواند به راحتی بر بنیاد نیاز خود آن را تنظیم نماید

در تقدیر ذیل صفحه سجدهگاه جعبه ای در نظر گرفته شده است که فرد نمازگذار میتواند وسایل مذهبی خویش مثل مهر،قرآن و ….  را در آن پیمان دهد

باکس این میز و صندلی صلوة دارای قفل فشاری جانبی است که صلوة گذار میتواند آن را براحتی قفل نماید.

مساجد

برای اقامه نمازهایی که افراد توانایی احضار صلوة به چهره ایستاده را ندارند، این فرآورده می‌تواند بسیار کاربردی باشد. مهر و وسایلی که مورد دربایستن نمازخوان است را در باکس این میز پیمان دهید و این میز را در گوشه ای بگذارید، لغایت کسانی که به آن نیزا دارند به راحتی میز را حمل کنند و نماز خویش را بخوانند. با این میز سایر نمازخوان به دنبال مهر و یا قرآن و… نخواهد گشت و به راحتی می‌تواند نماز خویش را بخواند.میز نماز باکس دار

 

ویژگی های محصول:

با قابلیت افزایش و تفریق ارتفاع و جمع شدن پایه ها

صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش ضد خش

پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک

ابعاد 32*42

میز صندلی صلوة تاشو یک محصول فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که در کارگاه آریا رهپویان آپادانا فرآوری شده  و برای  صلوة گزارانی که سخت در نشستن و برخاستن هنگام فریضه صلوة را دارند بسیار کارآمد و بایسته می‎باشد  . این فرآورده ظاهری شیک و در همان سان ساده دارد و به کارگیری آن زیاد ساده و راحت است. صفحه رویی میز نماز ام دی اف بوده که زیاد مقاوم می باشد و به سادگی گزند نخواهد دید. همین طور به علت داشتن وزن پسندیده به سادگی می توانید آن را با خود به هر سرنوشت جا به جا کنید. این میز بیشتر مناسب برای افراد مسن و یا کسانی است که مبتلا آسیب و یا بیماری هایی همانند کمر درد ، زانو درد و …هستند و نمی توانند صلوة را به چهره ایستاده و معمول بخوانند.

 

لطفا از راه عدد های تماس با ما در وابستگی باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 4,501
  • بازدید کلی : 16,747